04.08.13

Something new

     Ahoj :) Jak užíváte prázdnin? Já už pomalu ani nevím, co mám dělat, jedinou záchranou je práce (bohužel) a festival tady za rohem v Karviné - Dokořán. Hrát se bude tři dny a určitě si užijem spoustu srandy jako každý rok :) Snažím se čas využít trošku lépe, tak čtu, peču, vařím a taky - učím se ITALSKY :D



     Kaše už mě moc nebaví vařit, vzhledem k absenci jistých ingrediencí, které jsou dost potřeba - skořice, ovesné vločky a vzhledem k absenci peněz - ať už je výplata. Takže žiju na kaších z pytlíku, momentálně malina a jablko se skořicí od Emca a na tomhle skvělém černém čaji dovezeném z Anglie - s mlíkem to taky nechutná špatně, věřte nebo ne!


     Letní obědy mají většinou podobný vzhled, všude je zelenina a taky jím hodně těstovin a snažím se nezapomínat pít, tělo mi nedostatek moc nehlásí :D


     Lasagne, které jsem upekla nedávno. Mají málo vrstev (3), neodhadla jsem množství prakticky ničeho, omáčka, "ragú", těstovinové pláty taky došly.. Obě jídla jsou bezmasá, je v nich granulovaná sója :)


     Konečně jsem se donutila upéct fazolové brownies, nijak zvlášť mi sice nechutnaly, ale nepřišly nazmar :) Recept jsem přidala na blog - ZDE


     Apple pie jsem upekla dnes, moc se těším, až ochutnám, mám to v plánu až zítra ráno :) Recept jsem také přidala  - ZDE

     Jestli mi chcete udělat vyjímečnou radost, podívejte se prosím na můj votočvohoz nebo pošlete odkaz nějaké kámošce, vážně se toho už potřebuju zbavit, skříň mi přetéká zbytečnostma :)

Díky všem :) Pěkný večer!

5 komentářů:

  1. ten koláč vypadá skvěle :) a čaj z anglie mám taky, a s mlékem mi moc chutná !:)

    OdpovědětVymazat
  2. mňam, rozjíždíš se pěkně!

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno to vypadá moc krásně :) Ten koláč bych si dala hned :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dostala jsem chuť na papriku! Moc je nekupuji, jelikož pan M. je nerad, takže jsem ochuzena. Ale příště si je asi stejně koupím :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat